Tens una startup innovadora o disruptiva i vols tenir presència en el mercat asiàtic? Vine amb nosaltres la setmana del 10 al 15 de novembre del 2019 a Singapur!
Durant aquesta setmana tenen lloc a Singapur el FinTech Festival (SFF) i la Setmana de la Innovació i la Tecnologia (SWITCH), dues fires unificades que conformen una de les plataformes més importants per presentar o intercanviar tecnologies innovadores a escala internacional i trobar partners o inversors.
Singapur és un dels ecosistemes internacionals més importants en l’àmbit tecnològic, focalitzat en els cinc sectors clau per a la transformació empresarial: Fintech, Services & Digital Economy, Health & Biomedical Sciences, Urban Solutions & Sustainability i Advanced Manufacturing & Engineering. A més, s’hi troben un gran nombre d’emprenedors, inversors, compradors de tecnologia, investigadors i professionals de grans empreses innovadores.
T’hi esperem!
Inscripcions fins al 14 de juliol