EVENTO
EF Acció | Oportunitats i tendències en el sector agroalimentari per a les startups
Por ACCIÓ
La indústria alimentària és una de les més estratègiques de Catalunya. Vols conèixer les oportunitats que presenta per a les startups?
En el proper esmorzar de finançament, Hans Marteau i Hendrik Van Asbroeck, tots dos socis directors d’Astanor, compartiran la seva visió del sector agroalimentari de Catalunya i per què el consideren interessant per invertir. També comptarem amb les aportacions de Xavier Prats-Monné, Former Director General for Health and Food Safety a la Comissió Europea, i assessor d’Astanor.
Astanor és un fons de capital risc d’impacte focalitzat en la sostenibilitat del sistema alimentari, que ofereix a més de capital, una xarxa de tots els agents relacionats amb el futur de l’alimentació.
Connecta’t a aquest esmorzar que aprofundirà en la importància estratègica de la indústria alimentària a Catalunya per a les startups.