EVENTO

Content Session | El comercio después de la pandemia: perspectivas y nuevos modelos

Por Tech Barcelona

04/10/2022
Pier01 - Auditori ACCIÓ y Tech Barcelona
09:30 / 11:30
Actividad Pública

En la próxima content session de Tech Barcelona abordaremos como ha evolucionado el comercio desde la pandemia y las perspectivas de futuro que contemplan algunos de los principales players del sector. Desde los nuevos hábitos de consumo, la omnicanalidad y la irrupción del espacio phygital, el desarrollo de nuevos métodos de pago hasta el talento especializado que necesitarán en un futuro.

Entenderemos los cambios que la implicación definitiva (y futura) de la tecnologia, la digitalización y el comercio electrónico han provocado y provocarán en el ámbito del retail.

La mesa redonda esta compuesta por:

Modera: Enric Jové, CEO McCann Barcelona y miembro de la Junta Directiva de Tech Barcelona

La sesión está abierta al ecosistema.

Se requiere previo registro (aquí).

Content Session | El comercio después de la pandemia: perspectivas y nuevos modelos

04/10/2022
09:30 / 11:30
Pier01 - Auditori ACCIÓ y Tech Barcelona
Actividad Pública
Resum de la privadesa
Tech Barcelona

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.